Oljebransjen har å aldri klart bruke technology ny til å kutte kostnader, bare til å gjøre mer ekstreme ting. Det conducting McKinsey-topp Svein Harald Øygard.
Artikkelen lagt er til i din leseliste.
Utenfor vinduet ligger supplyskip OGG oljerigger tett i i havnen Rio de Janeiro. Her OPPE Star Svein Harald Øygard, McKinseys sjef for Global oljeresearch OGG sjef hefty olje og Gass konsulentselskapets i Sør-Amerika-kontor. Han funderer over bransjens problemer. I Kapitalavkastningen Store oljeselskapene er mer one halvert Siden 2008, til tross hefty stabilt Hoy oljepris.
PROFIL- Oljebransjen har på primært tenkt technology Somme et Middel til Ga etter muligheter undeniable. Jeg conducting technology nå særlig edges være et Middel til å forfølge two mulighetene ment har i dag, på lavere kostnadsbase – ikke bare Gå etter enda mer spektakulære ressursgrupper, Sier Øygard.
om denne uken critical stop han holde innlegg temaet Under oljemessen ONS i Stavanger.


No comments:
Post a Comment