Friday, October 11, 2013

Launch of Lobster followers - DinSide

Annonse

DinSide – Dette s fremtidens henger, og the Norwegian s!

Dette hevder daily leads Per A. Ødegård in Lobster trailers. At the s Norwegian, you no twins on – selv a Rekke components you hentet inn fra abroad, carried her installation in the country, tilhengerne you utviklet her og firmaet you grunnlagt of North man og Basert in Norway.

If you fremtidens henger, which fremtiden wise, we have og ikke test it, so we shell ikke uttale us stodgy.

But at konseptet you besnærende og at product yaw et godt inntrykk both generelt og wood nærmere ettersyn , er jo et godt utgangspunkt.

Hva dreier dette so tenacious about?

tilhenger: Her s the mange that Feiler:

Tenke og building new

Lobster-tilhengerne you the design as a forlengelse of the car in greater degree enn eksisterende hengere, hevder Lobster. Vi er enige in at the design you elegant tenkt - leseren may Domme selv out fra bildene. (Photo: Knut Moberg)

Lobster-tilhengerne s designet as a forlengelse of the vehicle in a larger degree enn eksisterende hengere, hevder Lobster. We enige you in at the design you elegant tenkt – leseren may Domme selv out fra bildene. (Photo: Knut Moberg)


Jo: Et innovative konstruksjonskonsept with sterk focus on design og funksjonalitet, with Særlig given Norse forhold og needs, og a simple produktportefølje. Slik presenterer Lobster selv et of grunnlagene for his virksomhet.

Product Avnet Lobster ble valgt of merkevare-eksperter as fanta felles trekk wood structure of a lobster og tilhengernes selvbærende architecture, which konstaterte at merkevaren “Hummer” was opptatt (…) og at Lobster uttales like greit on Norwegian og in English. Its Ute your NavNet led the legge tough on memory.

klikk HER FOR On SE ALLE 11 BILDENE

Hengere shell ikke over 80 km / h

Forlengelse of the car

Etter on having observert at innovasjonstakten in tilhengermarkedet lenge (les in over 20 years), has vært lichen, fanta he firewood Hjemkomst to Norway out, that he wanted utfordre bransjen. The result your product we see on Disse bildene – a tilhenger that you designet considering the være a forlengelse of car og as shell kunne friste people hittil ikke vurderte on anskaffe tilhenger.

In Rund Haper the Ferske produsenten on pantry clients blant those trades considered noe more eksklusivt enn the Classic hengerne.

Ifølge Ødegård shell man with a Lobster ikke needs w on skamme tough for the hekte the selv back selv fine sportsbiler, og he Haper the shell gjøre takboksen og til og with stasjonsvognen redundant.

Dette you the lange Lobster versjonen in kind, matte utførelse. Hengeren has aluminiumsfelger, dempere og vedlikeholdsfrie bremser. (Photo: Knut Moberg)

Dette you the lange Lobster versjonen in kind, matte utførelse. Hengeren has aluminiumsfelger, dempere og vedlikeholdsfrie bremser. (Photo: Knut Moberg)

Slik shell you ikke laste tilhengeren

Easy utvalg

Førsteinntrykket ours was at dette, that Lobster has Villet it, you noe more snasent enn the majority of programs of what you see hengende setter biler on veiene våre. The smallest in the category varetilhengere.

Produktrekken you befriende simple og overview. It consisted til sammen seks ulike models, Basert on to hovedmodeller: Lobster og GP 20 GP 25. Begge have a innvendig spread the load being placed at 127 cm mens GP 20 has a lengde on Thu meters og GP 25, logical nok, 250 centimeters. Net Vekt you henholdsvis 245 og 268 kg.


Ekstrudert aluminum

They you the design for use during Toff Norse forhold og konstruert in ekstruderte aluminiumsdeler. They you have the design for the trustees aerodynamiske properties og their aluminiumsfelger by default. The Leveres også with dempere og vedlikeholdsfrie bremser.

Hengerne you for other EU typegodkjente (EC Whole Vehicle Type Approval – ECWVTA), og shell være konstruert (og Godkjent) for speeds of 140 km opptil in timen.

altså hengere you can bring down the kontinentet if ønskelig.

Merkevaren lobster was opptatt but Hvorfor ikke Lobster …? (Photo: Knut Moberg)

Spesifikasjonene that you listet opp her betyr selv said at ikke we have with billighengere on gjøre.

Prisene for the basis to model lene s 25,900 kroner for GP 20 og 29,900 kroner for GP 25. The relatively Høye Prize shell gjenspeile some eksklusivitet og premium utførelse.


Konkurrentene billigere

For dere as ikke have Peiling to lift a tilhenger diets: Today koster the allergen enkleste hengerne with brems on the Norwegian land united (such as the promotion fra Tysse, Tredal, Tiki or Brenderup) fra 8000 kroner, but da none of Lobster-fine sene. Tilsvarende avanserte models, but da selv said with eldre konstruksjonstype og output design aspektet Vil quickly lay-in round fra 20,000 kroner såvidt we have kunnet pimple out.

Lobster hengerne will for other with lockable lokk with rails that ekstrautstyr og ellers Vil an series with ekstrautstyr as twig gate vegglemmer, LED lykter og soft-top kunne Leveres in rennet of vinteren 2013/2014.

Ekspanderer

Spenstig design, joda. latter Vil appears in trafikken. (Photo: Knut Moberg)

Spenstig design, joda. He Vil appears in trafikken. (Photo: Knut Moberg)

It produseres per day in bare three per tilhengere to light, but the pace of your shell ifølge Selskapet oke with et produksjonsmål of about 1,000 hengere in rennet-2014. Lobster has etablert salgsapparat in Sweden og look at lengre term også against the utenomnordiske ground united.

That can be spennende reach your selv said hvordan konkurrentene Vil Svare on the offensive fra Lobster in et marked as having dette feel sies on receiving a tough vekker .

Forlengelse of the car ... (photo: Frode Sandbech)

Forlengelse of the car … (Photo: Frode Sandbech)

No comments:

Post a Comment